niedziela, 28 czerwca 2015

Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za nominację Wiktorii Black. Bardzo polecam jej bloga "Mroczne Miasto".



1.Ulubiona wokalistka/wokalista?
Lubię słuchać piosenek Taylor Swift, ale również lubię Ewelinę Lisowską

2. Jakiej muzyki słuchasz?
Prawdę mówiąc nie mam ulubionego rodzaju muzyki, bo słuchana muzyka zależy od mojego humoru.

3. Hobby?
Oprócz pisania i czytania opowiadań i książek, moim hobby jest również słuchanie muzyki i taniec, a od kilku tygodni uwielbiam wspinać się po drzewach. 

4.Ulubiony zespół?
Uwielbiam 5SOS i  Hey Violet. 

5. Ulubiony blog?
Nie mam ulubionego blogu. Czytam opowiadania, które mi się spodobały i przez to mam je zapisane w zakładkach. Znajdują się tam takie blogi jak: Feather, Are You Jealous Yet?Those who don't believe in magic, will never find it, Bo los pragnie, byś spełnił swoją własną legendę, Mroczne Miasto, Immortal City, Online, ANGEL i wiele innych, których na razie nie wymienię, gdyż zajmie mi to wiele czasu. serdecznie blogi polecam.

6. Do jakiej książki najczęściej wracasz myślami?
Najczęściej to chyba do "Igrzysk Śmierci", "Jeśli zostanę...", i ostatnio co zaczęłam czytać "Gwiazd Naszych Wina".

7. Jaką książkę polecisz?
Najbardziej polecam dwa dzieła Gayle Forman "Jeśli zostanę" (które nosi nazwę również "Zostań, jeśli kochasz"), oraz jej kontynuację "Wróć, jeśli pamiętasz". Chyba, że jeszcze nie czytałaś to również polecam "Gwiazd Naszych Wina" Johna Greena.

8. Ulubiony bohater książkowy?
Prawie wszyscy z "Percy Jackson" i  Mia z "Jeśli zostanę", a ostatnio polubiłam również Hazel i Gusa z "Gwiazd naszych wina".

9. Ulubiony serial?
Switched at Birth, Teen Wolf oraz Flash.

10. Co myślisz o 5 Seconds of Summer?
Bardzo uwielbiam chłopaków z tego zespołu. Są zabawni. Przestraszyłam się gdy Michael poparzył się na scenie, jednak na szczęście dobrze się skończyło. Szkoda, że podczas trasy nie dali koncertu w Polsce. Bardzo chciałabym ich spotkać na żywo, jednak wiem, że nie będzie to na razie możliwe. Może jednak kiedyś mi się uda.

Dzisiaj nie nominuję żadnego bloga.


Pozdrawiam








2 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji kochana! :*** I cieszę się ogromnie, że podoba Ci się mój blog ^-^ Ja też czytałam ,,Gwiazd naszych wina’’ i zakochałam się w tej książce ( na koniec płakałam ), ale uwielbiam też Harry'ego Pottera, ,,Igrzyska śmierci’’, całą sagę ,,Zmierzch’’ ( ale to bez przesady ). A ostatnio czytałam książkę Rachel Van Dyken ,,Utrata’’ - najlepsza chyba książka, jaką kiedykolwiek przeczytałam! ♥♥♥
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na nn! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń