wtorek, 7 lipca 2015

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez HeHeszki. Zapraszam na jej bloga Gonić marzenia

Odpowiedzi na zadane pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony sport?
Lubię siatkówkę, piłkę nożną (ale lubię sama w nie grać, a nie oglądać) oraz boks.
2. Jesteś bardzie introwertykiem czy ekstrawertykiem?
Zdecydowanie introwertyk.
3. Jakie blogi polecasz?
Jest ich bardzo wiele, a nie mam dzisiaj zbyt wiele czasu 
4. Jaką książkę czytałaś/eś ostatni raz? Kiedy to było?
Ostatnio książkę jaką zaczęłam czytać to "Gwiazd Naszych Wina" Johna Greena.
5. Czy grasz na jakimś instrumencie?
Gram na gitarze akustyczne, ale w przyszłości bardzo chciałabym grać na perkusji.
6. Jaka jest twoja ulubiona lektura z podstawówki?
Moją ulubioną lekturą z podstawówki były "Opowieści z Narnii".
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Fioletowy
8. Czy jest jakiś gatunek filmu, który nienawidzisz?
Zdecydowanie nie lubię westernów, nudzą mnie.
9. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Pracownia Elektryki i Elektrotechniki (tak mam taki przedmiot, gdyż jestem na mechatroniku)
10. Jaką nadprzyrodzoną cechę chciałbyś/chciałabyś mieć?
Prawdę mówiąc, jeśli chodzi o moc to fajnie byłoby przemieszczać się w mgnieniu oka. nie chodzi mi o nadludzką szybkość, tylko bardziej typu że  ciało zmienia się w pył i przenosi się w inne miejsce w mgnieniu oka. Tak jakby rozpłynąć się, by znaleźć się w innym miejscu.
11. Jak najbardziej lubisz się ubierać? (Modnie, na luzie, elegancko itp.)
Zdecydowanie na luzie. Nie lubię się stroić, bardziej odpowiadają mi dresy, luźne bluzki i  trampki niż sukienki i szpilki.

Nie nominuję nikogo.
Pozdrawiam 
Rita Dark zmieniona na Kitty Dark (tak bardzo zmienna jestem)

2 komentarze:

  1. Hejo kochana! :3
    Gratuluję nominacji! :D
    I wiesz co? Ja też lubię fioletowy! Piąteczka! :D :D :D Również wolę ubierać się na luzie ( kocham luźne ciuchy!!! ♥♥♥ ), choć ostatnio przekonałam się do sukienek i spódnic ( wiesz, gorąco jest xD ) :P Też lubię ,,Opowieści z Narnii’’! ^-^ A ja w przyszłości chciałbym nauczyć się grać na fortepianie lub pianinie. Takie tam moje marzenie xD
    Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne!!!
    Kochana! Właśnie zostałaś nominowana do Liebster Award! Gratuluję z całego serducha! Więcej na: http://jedno--slowo.blogspot.com/2015/07/liebster-award-3-i-4.html
    Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń