niedziela, 12 lipca 2015

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominację dziewczyną z bloga Jedno słowo. Zapraszam serdecznie na ich bloga.
Przepraszam, że tak późno odpowiadam na nominację, ale wczoraj dopiero wróciłam od babci, a tam nie miałam dostępu do internetu.

Pytania od dziewczyn:
1. Wymień swoje trzy wady i trzy zalety.
Wady: lenistwo, moje pyskowanie, częste uciekanie od problemu (jeśli to można nazwać wadą)
Zalety: pomysłowa, pomocna, czasami radosna 
2. Dlaczego założyłeś bloga? Czym dla Ciebie jest?
Ciężko dokładnie powiedzieć czemu założyłam bloga. Jednak po długich przemyśleniach, stwierdzam, że założyłam go, bo potrzebowałam motywacji. Stwierdzam, że gdyby nie blog nie wiem, czy dałabym radę żyć na tym pustym świecie, a prowadzenie bloga trzyma mnie przy życiu. Mam zasadę, że kiedy zacznę pisać opowiadanie na blogu, to muszę je skończyć. Dlatego ciągle piszę i szybko nie skończę przygody z pisaniem.  
Więc podsumują: blog jest dla mnie motywacją do życia.
3. Jak masz na imię? Czy je lubisz?
Moje prawdziwe imię to Marta i prawdę mówiąc, raz je lubię, a innym razem nie, bardziej lubię swoje drugie i trzecie imię Zofia i Rita.
4. Jaki jest Twój ideał chłopaka?
Na pewno musi być wyższy ode mnie, musi być miły, pomocny i nie oprócz tego, że będę mu się podobała taka, jaka jestem, to jeszcze nie będzie się mnie wstydził przy kolegach (bo znam takich chłopaków)
5. Załóżmy, że w naszym kraju można, a nawet trzeba posiadać jakąś broń (jakąkolwiek). Jaką Ty byś chciał mieć? Dlaczego akurat tą?
Karabin maszynowy i snajperski, pistolet maszynowy, a  siekierę już posiadam
6. Czy chciałbyś kiedyś wejść do świata, jaki wymyśliłeś? Dlaczego?
Bardzo bym chciała. Jest tam wiele fajnych ludzi, choć również czai się tam wiele niebezpieczeństw. 
7. Czy jesteś marzycielem? Jeśli tak, to o czym najczęściej marzysz?
Jestem mega marzycielem. Uwielbiam marzyć, bo gdyby nie marzenia, nie dałoby się żyć na tym świecie. To właśnie dzięki marzeniom powstają pomysły na opowiadania. W każdym z moich opowiadań pojawia się jakieś moje marzenie. (Przeklęty dwór - znalezienie przyjaciółki, posiadanie motoru, znalezienie krainy, którą mogłabym uratować. Kronika Dark Hills - chęć posiadania daru, znalezienie ludzi, którzy pomogą Ci pomimo wielu przeciwności)
8. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
Tak i to bardzo
9. Ulubiony gatunek filmów/książek?
Zdecydowanie fantasy, ale nie pogardzę innymi gatunkami, wszystko zależy czy fabuła mi się podoba.
10. Jaką mocą (woda, ogień, powietrze, lód, ciemność) chciałbyś władać?
Kiedyś na pewno odpowiedziałabym, że ogień, ale teraz na pewno ciemność.
11. Kto jest Twoim autorytetem? Dlaczego?
Nie mam autorytetów, w każdym można znaleźć cynik, który warto naśladować. 


Nie nominuję nikogo.
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Hejo kochana! :3
    Fantasy... Coś o tym wiem :D
    Hehe. Ja też jestem ogromnym marzycielem! Kocham marzyć! To mój świat! *.* Tak samo mój blog. Dla mnie jest wszystkim, bo bez niego nie potrafiłabym żyć. Do niego zawsze uciekam, odcinam się od tego ponurego ( czasami ) świata... Dzięki niemu staję się szczęśliwa ;)
    Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń